I brist på syn och trosor

Jag är redan hemma. Det blev ingen inhandling, trots att jag hade med mig listan.
Min parkeringstid varade inte så länge och jag hade inga kontanter på mig. Det var ju ändå inte jätte
viktiga saker jag behövde. Jag klarar mig nog utan trosor några dagar till. Haha.

Jag var där emot inne på Telenor och betjänades av världens trevligaste människa! Jag älskar när folk är
på rätt plats. Att bemöta folk med respekt är otroligt viktigt! Speciellt om man jobbar i en butik där nästan allt kretsar kring att hjälpa kunderna hitta rätt och bestämma sig. Hon var en sån människa.
Jag beställde i alla fall en Iphone. Dem är visst så populära så det fanns inga fler inne i butiken. Den
kommer skickas hem till mig så fort som möjligt. Hej då sletna mobil!

Nu ska jag käka middag! Hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0