I can walk

Idioter!

Min Iphone har inte kommit. Paket till Alice, paket till mamma, massa brev till pappa men inte ett jävla dugg
till mig! Jag blir lite förbannad faktiskt! Det retar mig att det ska ta så fruktansvärt lång tid att få vissa grejer!
Tänker från och med nu inte nämna ett enda ord till om Iphone förräns den är i min hand, vilket inte blir från
2017 som jag skrev igår..

Jag kikar för övrigt lite på tv nu sen ska jag ta bilen och åka in till stan och hämta ut mina linser och handla
lite hemlisar.. Sen går jag där och myser tills det är dags för jobb klockan 16.

Inatt har jag drömt hur man går ordentligt på en catwalk. (Säkert bara för att jag tittar så mycket på Top Model.)
Tyra Banks visade mig hur man gör och hon tyckte jag var jätte duktig. När man är längst fram på catwalken
ska man sätta ut benet med ett knyck, det gav en fräck effekt i samband med gången sa hon.
Haha jag måste testa.

Sjuka drömmar. Tyra är snygg i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0