I have to

Jag tycker uppriktigt sagt att detta är riktigt riktigt jobbigt!
Jag var varit i Borlänge och på Peace and Love tre år i rad och kan helt ärligt säga att den festivalen är
det bästa jag vet! Det slår det mesta jag har varit med om. Stämningen, vädret, området, musiken,
människorna, lukten, maten, dalmasarna. Allt!

Att Inte åka upp dit i år känns inte som något alternativ. Det känns lika självklart som Siesta varje år,
lika självklart som att man måste jobba för att tjäna pengar.

The Kooks ställde in förra året och jag minns hur ledsna jag och Jenny blev för att det var ett av dem
banden som vi sett fram emot mest att se.

I år ska dem dit igen.
Det måste Jag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0