Idag är det tisdag

Godmorgon allihopa!

Jag har haft en drömlös natt och det kanske är lika bra annars hade jag varit deppig hela dagen. Depp funkar inte
när man ska jobba kväll. Haha, men jag känner mig pigg och utvilad så jag fixar nog jobb ikväll. Jobbar kvällar
nu onsdag, torsdag och fredag. Det känns bra. Jag behöver pengarna! Måste växla in lite också innan vi åker till
Rom.

Idag är det tisdag och det var exakt en vecka sen jag var inne och beställde min Iphone!! Kan det vara något litet
trevligt paket brev som ligger i brevlådan, eller kanske ett brev som berättar att den har kommit och är redo att
bli hämtad! Jag ska springa ut sen!
Fast först får jag käka lite frukost och kolla Våra bästa år.
Igår hade jag ett galet besöksrekord på min blogg! Jätte roligt att se statistiken stiga när den annars legat plan i
ca två veckor.

Nej nu ska jag äta frukost.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0