love comes around

Godmorgon. Vad är det för dag? Jag har ingen koll. Det är inte bra att somna på eftermiddagen..
Det blev en kort liten powernap bara men man har inte koll på mycket när man vaknar..
Efter skopunkten tog vi en riktigt fin middag på Pölsemannen och jag slocknade nog lite i bilen
på vägen hem också, och väl i soffan här hemma så var det kört.

Ringde precis till Linda för jag skulle boka fler lektioner. Hon var upptagen med sin musikal och
grejer så jag ska ringa till henne imorgon på dagen och boka några lektioner till innan det är
dags för audition! Så fort jag tänker på det så vaknar nånting till inne i min mage och hoppar
runder och ger mig ett härligt pirr, och sen våren på det ger en härlig effekt. Haha.

Det blev två par snygga vårskor såklart. Bild kommer strax! Ska bara äta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0