Nya fynd


En lite kortare top. Jag tror denna blir riktigt snygg till mina höga jeansshorts från H&M.
 
 
Blåvit randig body (mitt absoluta favoritplagg på sommaren!) Jag äger ett par nu.
Även denna blir grymt snygg till mina jeansshorts och jeansjacka.
Sommar kom nu!

 
Vanliga runda öronhänge som funkar till det mesta.
Allt detta är köpt på Gina Tricot!

Sen det bästa, ni vet dem svarta glasögonen jag la upp för någon vecka sen?

När vi var inne på Bik Bok igår hittar jag massa sjukt snygga glasögon fast med bara vanligt plast.
Det blir ju en sjukt snygg assocear! 69 kr kostade dem och ni kan tro att jag blev som galen! 
Jag måste dit och ha fler! Det fanns röda bågar också, fast det som fick mig och välja dessa var
för att dem såg nästan exakt ut som dem jag hade lagt upp på bloggen. 



'


Och till sist mina shorts från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0