Pågen

Gud vad jag är sliten i kroppen. Jag måste ha legat på något lustigt sätt inatt.
Sen har jag drömt massa lustigt inatt men kan inte komma ihåg vad, jag minns bara en
massa rörigt. Det är det där minnet igen. Jag måste nog kolla det. Fast när man berättar
det för folk så verkar det som om alla lider av det mer eller mindre. Haha. Då måste vi
nog alla lida av sämre närminne än någon gång i Sveriges historia..

Usch, jag ska gå ut och hämta posten nu. Jag hoppas att min Iphone har kommit, men
det har den ju säkert inte. Jag har räknat med minst en vecka men hoppas ändå varje
dag att den ska vara med i den övriga posten. Förresten kan jag inte hämta den än för
den har inte kommit än.
Jag äter lite frukost först, vi har Äntligen SUBS hemma. Det är inte snällt..


Kommentarer
Postat av: nilsson

oj, oj, oj! subs med smör o baconost - det e fina grejer det! :)

2010-03-12 @ 14:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0