POWER

Var blir alla mina läsare av? Jag låg uppe i toppen i några dagar men nu dalar det och är fattigare än
på länge. Är min blogg verkligen så ointressant? Haha. Jag klandrar er inte.

Kan ju passa på att berätta att sånglektionen gick super bra! Det blir bara roligare och roligare för
varje lektion. Linda är så himla duktig! Hon sa att alla hennes elever är så duktiga men att jag lär
mig otroligt fort och att min kropp anpassar sig snabbt. Jag har power i rösten! Jag har power i
rösten! Det är ju detta jag ska syssla med om jag lär mig det så fort och om jag är duktig.
Det säger en del tycker jag.

Musik är det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh,ny bild?

2010-03-26 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0