räcker det?

Okey planerna ädrades lite. Maria skickade innan och frågade om jag ville följa med och kolla när hon
har sin ena dansgrupp ikväll. Barnen är stökiga och hon vill ha med någon som är stor och stark och
kan säga ifrån.. Skämt o sido. Jag ska med och kolla och leka lite.
Sen ska vi även inom polisen och förnya våra pass så vi kommer in i Rom.

Jag har precis pratat med Linda också. Vi bokade in två nya lektioner innan den 24 april. Så nu har jag
tre lektioner till totalt. Hoppas att det räcker och hoppas innerligt att man är på topp när man åker till
Malmö, och där hoppar det lilla djuret runt i min mage igen! Haha..

Jag luktar lussebulle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0