Rah rah ah-ah-ah! Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la!


WAAAH!!!!!

Hetsen är över. Jag har ett kvitto i min hand på fyra bokade biljetter till Lady Gaga den 7 maj
i Globen klockan halv åtta! Fyfan jag hoppar! Jag darrar och är så jävla glad! Haha det kommer
bli så galet! Vadå hur gick detta till? Går man in på ticnet nu står det så här:

Det är många som vill boka biljetter via ticnet.se just nu. Du har därför loggats ut så att andra
får möjlighet att boka. Var vänlig återkom senare.

Skit samma. Vi har fått våra fyra biljetter och den 7 maj drar jag, Sara, Maria och Fia till
Stockholm. Oh, det kommer bli så grymt! Förlåt mig men jag måste nog varva ner lite nu.
Jag ska äta en god frukost och försöka slappna av..

FEEEEEETTTT!

Tack för hetsen Maria.


Kommentarer
Postat av: Sara

Så jävla skönt att vi har biljetter nu! Nu ska vi verkligen dit! ÅÅÅH jag LÄNGTAR så mycket!!!!!!

2010-03-05 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0