ring klocka ring

Hej på er!

Vilket fantastiskt underbart väder det är ute! Nu är våren här, det både syns och känns..
Jag är precis hemkommen från en tre timmar lång avlösning. Pappa och syster kom och hämtade mig och vi
åkte inom förmedlingcentralen och hämtade en riktigt rockertröja som jag ska ha på mig nu på lördag på
Emils rockfest.
Jag har även fått jobb imorgon, 7:15-15:15. Och dem ringde även från Högalid och erbjöd tre nätter.
Den första är dock den 1 maj, samma dag som vi kommer hem från Rom. Jag vet inte riktigt om jag är så
upplagd för att jobba natt då om man kommer hem sent på kvällen.. Ringer nog tillbaka och tackar
nej till den.
Och kanske den roligaste nyheten (NOT) efter ett samtal med Telenors kundtänst visade sig att jag får
vänta ytterligare två veckor på min Iphone.
Fuck off rent ut sagt.. Moget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0