Sing for me

Gud vad det är underbart att sjunga! Det är så otroligt fantastiskt när man vågar släppa alla
spärrar och bara ta i istället för att vara rädd att sjunga dem höra tonerna, även fast det inte
alltid låter som man vill så blir det roligt när man faktiskt hör att man kan sjunga
HUR HÖGT SOM HELST, bara man gör på rätt sätt med sin röst och VÅGAR!
Gud vad det är underbart! Linda är fantastiskt duktig och jag sa till henne att om jag bara
hade varit gjord av pengar så hade jag åkt och sjungt varje dag.

Men nu är jag inte gjord av pengar och en timme kostar ändå 550 kr och jag får ta det lite
lugnt! Jag bokade in en ny tid den 26 mars. Kom nu!

Idag sjöng vi Warwick avenue, Dont look back in anger, Stand by me och testade även andra
sånger med högre toner. Linda säger att jag kan!

Nästa gång fick jag till läxa att skriva ut nya låtar och nästa gång ska jag våga:

Right here, right now - Agnes
Happy - Leona Lewis
It's my life - Bon Jovi
1000 miles - Heat

Linda kompar ju på pianot till min sång och 1000 miles på piano till ett ganska långsamt tempo
i sången var fruktansvärt snyggt! Känns som att man kanske kan göra den till sin egen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0