ska, ska, ska, ska, ska

Ingen Iphone idag heller! Ahh, jag vill ha den nu! Nu har det ju gått en vecka och en dag. Jag är så himla trött
på min mobil! Tänk så tar det tre veckor.. Hon på telenor som sa att jag skulle bli högprioriterad..

Vad händer denna veckan då?
Ikväll blir det jobb igen 16-22
Torsdag jobb 16-22
Fredag jobb 16-22. Måste även in till stan en sväng och hämta mina linser som har kommit. Om min Iphone
kommer innan fredag (man kan ju hoppas) så kanske jag kan ta med den in så dem får aktivera den också.
På lördag fyller världens bästa Therese 20 år och det blir party vilket var alldeles för längesen sist!
På söndag lär jag nog bara sova. Jag vill till Väla igen!

Måste även fixa mitt pass innan det är dags för Rom. Det har gått ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0