tacksam för hjälp

Nu sitter jag här och försöker få igång Alice ipod touch.
Hon fick välja den som en premie när hon hade sålt jultidningar. 

Är det någon som vet hur man gör?
Jag har varit inne på google och letat information och itunes och kollat och hittat massor med info men
jag förstår verkligen ingenting! Antingen är det fel på vår dator eller så är det något fel på själva
ipoden för det funkar inte. Eller så är det kanske bara jag som är riktigt riktigt korkad..

Är det någon som har en ipod som vet hur man kommer igång?

När jag kopplar in ipoden till datorn så det enda som kommer fram på skärmen är sladden och en pil
uppåt mot itunes loggan..


Kommentarer
Postat av: Maria

Man laddar bara ner Itunes och sen för man över musiken därifrån.

2010-03-01 @ 22:15:21
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0