text

Imorgon har jag massor att göra. Eller massa att göra är kanske dumt att säga, men klockan halv elva
ska jag vara inne på Blic för en ny synundersökning. Mina linser är slut och jag får ha på mig mina
glasögon som är otroligt repiga! Skönt med nya linser.. Jag skulle vilja ha ett par nya glasögon också,
med svarta, markerade, stora bågar. SNYGGT!

Efter undersökningen ska jag springa inom snabbt på telenor och skaffa mig lite information om
Iphone, min mobil sjunger nämligen verkligen på sista versen nu. Två knappar har trillat av och
fyrkanten som man gör mellanslag med funkar inte alls.. Jag håller på att bli galen!
Eftersom jag sagt att jag vill ha en ny telefon och gärna en bärbar dator så är väl en Iphone den
bästa lösningen?
Då kan jag uppdatera från Rom istället för fyra dagar utan inlägg. Blä.
Ska inom och höra om dem har något bra erbjudande..

På kvällen klockan 18 så är det dags för min andra sånglektion. Det känns fortfarande lika roligt.
När börjar auditionerna för idol 2010?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0