to do

Nu tror jag bestämt att jag ska gå och lägga mig. Jag kan inte ta en lika lång sovmorgon imorgon som
jag gjort dem andra morgnarna här nu. Ska ju vara inne på blic redan halv elva. Här finns ju alltid
grejer här hemma att göra innan man ger sig iväg. Promenera Malte, diska, dammsuga. You name it!

Har skrivit en lista också så jag inte glömmer vad jag ska göra imorgon.
Jag tror faktiskt det är något fel på mitt minne, jag vet inte hur många saker jag tänkt på idag som
har försvunnit lika snabbt som de kommit och sen har jag inte kommit på vad det var jag tänkte på..
Invecklat? Jag har skrivit en lista i alla fall, eller mest stödord. Jag kanske glömmer då också.
 
Ska det krävas hela meningar för att jag inte ska glömma?
Louise kom ihåg detta till imorgon!:

Ögonbrynsfärg
Telenor
Aniktsmask
Hudterapeut
Pengar (sång)
Trosor
(framförallt)

Ni vet det jag skrev om pappa här om dagen?
Han har startat en blogg och han är redo för era åsikter! Haha ni kan väl kika in? Så blir han glad när
han ser att hans läsarantal har ökat?

www.kentstudent.blogg.se

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0