I need some fine wine

Godmiddag!

Då var det måndag. Ny vecka och en ny månad. Mars. Det känns som att våren är på väg.
Det har varit plusgrader sen igår och snön smälter fort. Det är underbart tycker jag..

Jag och Sara pratade lite om det igår, hur mycket det egentligen suger att bo i en sån liten
stad som Hässleholm. Här finns inte många mysiga restauranger eller uteställen och nu när
våren och sommaren är på väg så hade man gärna haft fler uteserveringar.. Vi sa i alla fall
att vi skulle försöka boka in en weekend till Stockholm i sommar. Det hade varit mysigt.
Under tiden får vi mysa runder i Malmö, det är lite närmre och har också tillräckligt med
mycker uteserveringar och uteställen.


Ingen mer vinter nu. Jag totalvägrar vintern!
Nu är det vår och sommar som gäller.
Ge mig bruna ben, rosevin, klubb, klänningar och fest!



  


Kommentarer
Postat av: Sara

Ge oss vår nu för helvete!

2010-03-01 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0