Äntligen fest!

Äntligen färdig i tid för en gång skull. Det känns ju helt fantastiskt att man är klar kockan halv sex och
skjutsen inte kommer förrän om en timme! Ikväll är Jenny hemma från Norge också! Jaa! Det ska bli
så roligt att träffa henne. Jag har saknat henne.

Jag är iofs inte färdig med håret än. Jag vet inte riktigt om jag vill ha det nere eller om jag ska sätta
upp det lite slarvigt. Lockarna blev bra i alla fall så då kanske det är snyggast att ha det nere.

Jag har på mig:

Min svarta långa kavaj från H&M
Klänningen som jag köpte idag
Svarta strumpbyxor
och mägder av smycken.
Stort halsband, brosch, armband, öronhänge och en maffig ring.


Ha en underbar kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0