I want a new guitar

Jag är för pigg för att gå och lägga mig..

Innan Alice gick och la sig gjorde jag en massa frisyrer på henne. Det känns som att jag blir
väldigt kreativ på kvällen. En himla lustig sida det där, jag vill skapa en massa och får en
massa bra ideér. Haha.

Imorgon ska jag förresten ta kort på min elgitarr och lägga upp den på blocket eller något.
Bandet är ju helt nerlagt och och även fast jag gärna vill ha en gitarr så känns det ganska
onödigt att ha en elgitarr. Jag ska sälja den och köpa en fin stålsträngad aukustisk kanske.
En sån man tillochmed kan plugga in i en förstärkare kanske. Det är lite roligare än en elgitarr.

Sen går jag lite plus om jag säljer gitarren, och den är nog inte svår att sälja, den är ju
knappt använd. Inte så aktivt i alla fall (bara dem gånger vi repat riktigt hårt) Haha inte så
jätte ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0