V. 13

GODMORGON! Oj caps lock. Ingen koll..

Jag har precis letat fram numret till Telenor, så fort klockan blir tio så ringer jag och frågar vad
- så fort som möjligt betyder. Imorgon är det tre veckor sen jag var inne och beställde min
Iphone och jag skulle få den "så fort som möjligt" Jag bara undrar liksom..

Det är ju lätt hänt att saker och ting försvinner på posten. Men tre veckor är för lång tid tycker
jag. Fast först så ska jag ju springa ut till brevlådan som vanligt. Men det är inte sån hets som
det var den första veckan. Där ligger ju aldrig något där i.

Nej nu ska jag inte gnälla. Idag är det måndag, ny vecka, nya tag, nya möjligheter. Hur ser
veckan ut?

Måndag inget planerat bara massa påminnelser. Ring Linda, ring telenor, hämta tröja osv..
Tisdag jobb 11:30-14:30 på kvällen är det ny klabbkväll på Makeupstore tillsammans med flickorna.
Onsdag Påskstäda till farfar och kanske lite träning?
Torsdag jobb 7:15-11:15. Skärtorsdag = storhelg = mycket pengar när man jobbar.
Fredag Ta det lite lungt för att ladda inför lördagen.
Lördag jobb 7-11, fest hos Emil - ROCKTEMA!
Söndag
Sova.. I bilen för vi åker upp till mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0