vitt utan snö

Inatt kom Saade tillbaka till mig. Fast inatt hade han andra kläder och körde buss. Han var den snyggaste
busschauffören jag har sett! Mitt i bussfärden försvann Saade från ratten och jag fick ta över och det var
sjukt svårt att köra en stor buss. Sen hamnade jag i slagsmål, och som vanligt var allt i en enda röra i
huvudet och man försöker koppla ihop allt när man vaknar vilket inte är det lättaste för jag fattar aldrig
nånting!

Nu ska jag äta upp min frukost sen ta Malte på en promenad och sen blir det lite Top Model.
Var är solen idag? Dock härligt med plusgrader. Snön är ju nästan helt borta! Och varför är där mögel
på gräsmattan? Är det pga snön?


                                                     Vill hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0