We got a redlight

Hej på er!

Lördag morgon och åter en dag till där himlen är blå och solen står högt. Underbart.
På något sätt blir det ju väldigt enkelt att ta sig upp ur sängen..

Jobbade igår och det gick bra men det är inget roligt, något som där emot är roligt att berätta är att jag
innan jobbet åkte inom Torgkiosken i Tyringe och hämtade ut fyra fina biljetter till Lady Gaga. Våra fina
biljetter. Det känns så skönt att ha biljetterna och att hetsen är över. Jag var så nervös igår att vi inte
skulle få några biljetter speciellt när Maria blev placerad i kö i 15 min! Men nu har jag allihopa här
hemma. Fantastiskt!
Jag sken som en sol och var överdrivet lycklig när jag skulle hämta ut dem och han i kassan var
världens roligaste! Vilken underbar dag! Haha.

Nu ska jag sätta mig ute på alltanen som igår och sola så man får lite härlig färg i ansiktet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0