Det ar inget fel med det

Heeeej pa er!

Har hittat till det narmaste internet cafet har nu. Vi bor ju namligen inte pa Nilo langre.
Sa fruktansvart skont att slippa det stallet! Tre veckor rackte gott och val.

Nej for sen i tisdags bor jag, Alicia, Maria, Kim, Emma och Oskar pa Las Olas
tillsammans i en fin lagenhet. Trivs super bra tillsammans med dem.
Vi ses dock inte sa mycket med tanke pa att jag jobbar sex dagar i veckan.

Men det ar inte mer med det!



Nu ska jag springa till bussen for att aka och jobba lite.


                                          Las Olas =)

Kommentarer
Postat av: syster <3

åhhhhh fy vad fint!!! jag ska säga till mamma att vi får hälsa på dig ;) haha ha det så bra så ses vi den 20 dec. kram!

2010-11-22 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0