Life is good

Godafton!

Jag har precis kommit hem fran jobbet i Arguineguin. Det funkar bra. En liten sot restaurang.
Dem andra rumskamraterna ar ute och slar klackarna i taket. Dem lar val komma hem bra
pa det inatt eller imorgon bitti nagon gang.

Barkursen ar slut, jag forstor inte det! Avslutningsmiddagen i San Agustin var super mysig!
Och slutbetyget i hela kursen kan man val saga blev ett VG sa det ar jag jatte nojd med!

Imorgon ska vi till ett hotell for att kolla pa lagenhet. Det kommer nog bli ett trevligt litet
kollektiv. Inte bara jag, Maria och Alica utan Emma och Kim (tva fran kursen) och Kims
kompis Oskar. Jatte naajs!


I lordags var en bra kvall/natt/morgon..




This is the start of something good?
You made my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0