sjuk i gc

Godmiddag!

Lite uppdatering fran en sjukling har i Playa Del Ingles. Jag och Alicia hostar ikapp.
Det gick inte praktisera igar for vi var bada sa daliga, far se hur jag mar ikvall.
Kanns inte frascht att sta i en bar och hosta och nysa, sen har jag galet ont i
oronen ocksà!

Men jag ska inte klaga. Livet ar galet bra har annars. Igar var jag i Arguineguín pa
en arbetsintervju. Ska provjobba pa sondag kl 16. Ska gora mer an mitt basta!
Forhoppningsvis far jag stanna. Sa hemdatumet blir inte den 15 november utan den
20 december istallet. Helt fantastiskt!

Saknar alla fina manniskor dar hemma! Dags att sta pa egna ben nu dock. Haftigt
att det blir i Gran Canaria.

Imorgon ar kursen slut. Imorgon har vi vart slutprov. 70 drinkar, praktiskt i baren
i 40 min, barteorier, matt och tabeller och tusen saker till. 
Tre veckor har gatt. Forstar ingenting. Avslutningsmiddag vantar i San Agustin imorgon.

Lite sorgligt. Vi har blivit som en liten familj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0