sondags angest?

Ruff times over here in GC.

Det borjar kannas i kroppen att man varit ivag i over en manad nu. Langtan hem efter familjen,
vanner, sin egen sang, promenaden varje morgon, ett fyllt kylskap, mammas mat, pappas mat,
slakten, katten, hunden, borjar kannas.. Ordentligt!

Jag alskar Gran Canaria, utan tvekan! Detta ar mitt hem nu! Nagon gang i framtiden kommer
jag bosatta mig har for alltid det tror jag verkligen men detta ar forsta gangen jag har flyttat
hemifran, bor i en egen lagenhet, betalar min egen mat, hyra m.m lite panik ska man val kanna
da?

Nar jag kommer hem ar det jul. Fyra dagar till julafton narmare bestamt. Det kanns galet!
Da ska jag ha varldens basta julafton med hela slakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0