15 oktober

Godmiddag!

Härliga fredag! Tänk att det redan gått en hel vecka sen jag skrev om underbara fredag..
Det är galet. Det är också ganska galet att det idag är exakt en vecka tills vi ger oss iväg
på nya äventyr.. Alltså tiden går förbi skärmmande fort!

Har för övrigt varit i Kristianstad precis och fått in ännu mer metall i munnen, jag trodde inte ens att
det var möjligt, men jag hade visst fel. Nu är jag öm i tänderna och hela huvudet så det känns som
att det passar bra med en lugn fredagkväll med familjen. Sista fredagen på ett tag för att vara exakt.
Galet som sagt.

Ändring på det imorgon dock. Då blir det födelsedags fest för vår lilla Maria.

-______________________

Nu ska jag sätta musik i öronen och ut och gå med den lilla hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0