18 oktober

Jag mår illa och jag är nervös!
Idag är det måndag, denna veckan åker vi, på fredag åker vi!
Det är fyra dagar kvar till fredag!

Jag måste packa!
Jag måste ringa till länsförsäkringar
Jag måste ringa till min chef!
Jag måste hämta mitt pass!
Jag måste ordna inför imorgon
(alla tjejer kommer hit för en sista mysig tjejkväll).. På ett tag!

Det är för mycket för mitt lilla huvud och som vanligt skjuter jag alltid upp allt till absolut sista sek.
Det får bli ändring på det nu. Ingen packning torsdagnatt.. Nej, jag ska ordna det ikväll. Och jag
ska ringa alla samtal idag. Passet hämtar jag imorgon..


______________________________________


4 days!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0