9 oktober



Vilken kväll vi hade igår! Fantastiskt roligt! Ganska lycklat med en lägenhet fullt av män och
två flickor. Varför är killarna från Perstorp dem sjukaste?

Stalle gick in för att vara snäll igår. Det klädde han väldigt bra och det var faktiskt kul att umgås
med han. Fick reda på att han tävlar i bowling. Har nog aldrig hört sådana seriösa ord komma ur
hans mun.

Dem andra jockarna var sig lika. Kunde önskat lite mer tagg från Petter dock. Och Alicia är typ
den roligaste jag vet. SCHZTEE!!

Ha! Nu ska jag hoppa i duschen och ladda om för halv sju är det dags för taco, vin,
tequila och födelsedagsfirande uppe hos Sara med alla mina fina tjejer. Utgång i Kristianstad sen!


Somnade 5:15 och gick upp 9 idag. Sova får jag göra en annan dag. FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0