On our way!

Hallååå! Nu har vi vinkat av kära famljemedlemmar + Sara på Hässleholms station. Det var lite kämpigt såklart, men nu släpper man det och tänker istället på att vi är påväg!! Woho! Efter promenaden hetsade jag lite, det var tur att jag var ensam i huset så ingen blev drabbad av mina utbrott.. Nu sitter vi på tåget mot Köpenhamn och Kastrup. Det pirrar lite i magen över tanken på vad som väntar: drinkar sol bad värme nya människor bartenderutbldning tunna kläder 30 grader... Helt fantastiskt! Nu ska jag garva lite med mina två fina resekompisar- Alicia och Maria. Nästa station Lund, Lund. Tåget fortsätter mot Köpenhamn säger en röst i högtalaren.. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0