pisspass

Godkväll.

Repris av Jersey Shore på mtv nu. Fint det.

_______________________________________


Lite panik här innan när jag helt plötsligt kom på att jag kanske skulle plocka fram mitt pass.
Jag hittar inte det!!
Och jag har vänt upp och ner på dem flesta ställena i huset där det kan tänkas ligga men det
finns inte någonstans! Lysnade. Med 11 futtiga dagar kvar innan avfärd och jag hittar inte mitt
pass. Passet är borta och det kostar fucking 400 kr att fixa ett nytt! Ursäkta uttrycket men jag
blir så sur när jag tänker på det. På mig själv givetvis. Jag är så jävla slarvig!
Vi tog nytt precis innan vi skulle åka till Rom vilket var i början på maj. Bra att det är giltit till
2015 och det försvann efter typ fem månader. Fuck!

Det blir nummer ett imorgon. Åka in till polisen och fixa nytt och höra om man kanske kan
lösa det på något vis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0