update from gran canaria.

Hej alla folkar!

Lite uppdatering till er kanske. Har antligen hittat till en dator.
Och hur ska jag kunna halla mig kortfattad nu da?

Flygresan gick hur fint som helst, men skit i den for det ar ju ingen som bryr sig!
Hur som helst, har ar helt fantastiskt. Forsta dagen pa skolan idag och det var en
mjukstart. Imorgon borjar allvaret. Pa fredag ska vi pa en batfest.

Nu har jag 10 min kvar sa nu ska jag sluta. Ga i duschen for kl atta ar det dags
for valkomsmiddag tillsammans med gruppen och sen utgang antagligen.

Forsoker uppdatera en annan dag. Det hander for mycket i livet.

Stor kram fran ett soligt Gran Canaria.


Kommentarer
Postat av: Emma

Louise!

Uppdatera mer o oftare! Vi vill ha bilder o skvaller! Hur har ni det? Vad händer? Träffat nån heting? Mycket sol o bad??

Vi har det mycket bra här hemma, William äter sover o bajjar - fint! :)

Kramar från oss!!

2010-11-01 @ 09:24:45
Postat av: Johanna

Låter helt underbaaart! Får man fråga vilken av de många utbildningar som finns ni valde samt vad ni får betala för dessa tre veckor..? Lycka till och ha det fantastiskt :D

2010-11-01 @ 19:25:22
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0