update

Ska det vara så svårt att uppdatera? Blä. Nu har det ju för ovanlighetens skulle hänt jätte mycket
trevliga saker och det är ju ingen som orkar läsa ett bamse inlägg och jag har ju det lite svårt med
att hålla mig kortfattad.

Torsdags stack jag till Karlskrona för att hälsa på Sara som nu mera bor och pluggar där. Vi åt gott
och mös. Jätte trevligt att se hur hon har det nu.. Innan jag hoppade på tåget i Hässleholm så
träffade jag Nemo från kungarna av Tylösand. Trevlig pojk faktiskt.. Och ganska så snygg.

Helgen har spenderats uppe vid havet i Glommen hos mormor och morfar. Enda helgen jag kunde
träffa dem innan vi beger oss mot nya äventyr i Gran Canaria.. 18 dagar kvar!

Och igår pratade jag med Marcus, vi tyckte det var längesen vi sågs och bestämde för att träffas
och bara ta en kaffe och sitta och snacka skit. Klockan var nästan halv elva när han hämtade mig.
Allt slutade med att vi hamnade på Olympia i Helsingborg där det visst var någon bowlingturnering.
Galet mycket människor och riktigt bra tryck, skjutsade hem dj Nathalie från kungarna av Tylösand.
Trevlig tjej faktiskt.
Over all en mycket trevlig söndag. Söndagar brukar vara söndagar. Ingen höjdare alls.

Se, nu blev det bamse ändå. Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0