fredag

Godkväll...
Eller det är kanske dags att säga godnatt, i alla fall snart. Jag är helt slut! Igår ringde dem och gav
mig lite jobb, så idag har jag jobbat 6:50-16:00. Direkt efter jobbet körde jag bort till Qupoolen
och simmade i en tim utan att ens nudda botten med mina äckliga fötter! Fasiken var det är skönt
att simma! Det ska jag också försöka göra lite oftare. Träning blir ju jätte rolig om man varierar
den lite. Ångbastade lite också, men klararde inte mer än 10 min. Efter det hem till Fia som bytte
kläder ca tio gånger. Efter det hem till Nord för idol och taco. Gott! Fin dag, men nu är jag helt slut
och mätt!

Imorgon ska jag in till stan med fröken Gunnarsson och handla massa hemlisar..
En viss fröken Olofsson fyller ju år imorgon och det blir stört ös!






Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0