söndag

Godkväll!

Vilken fantastisk vecka jag har haft! Mycket träning. Jag fick ju fuska lite men så här har min vecka sett ut:
Måndag: styrketräning och promenad
Tisdag: promenad
Onsdag: zumba och promenad
Torsdag: promenad och spinning/styrka
Fredag: promenad

Jag känner mig ganska nöjd det detta. Hoppas att den kommande veckan kan bli lika intensiv och fylld med
träning. Känner mig piggare..

Igår fyllde Nord år och vi samlades alla hemma hos han för lite dricka och twister. Senare stack vi till Qbar
och man har haft lite förutfattade meningar men det var faktiskt jätte roligt. Till helgen fyller Fia år så då
blir det trevliga festligheter igen med alla härliga människor.

Nu ska jag kolla Jersey Shore och sen blir det sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0