Torsdag 2010-09-02

Godmiddag!

Sitter här med en fantastiskt träningsvärk i vader och mage. Fast jag tar det för jag har inte haft
det på länge. Det känns att man inte aktiverat kroppen på ett tag om man säger så. Igår dansade
jag och Maria zumba och det var faktiskt himla kul! Vi skrev upp oss nästa vecka också.
Ikväll klockan fem är det spinning i 90 min som gäller. Jag kommer vara helt slut efter det! 1 tim
på cykeln och sen 30 min styrka efter.. Galet!

Nu ska jag bort till affären och handla tonfisk och grönsaker och göra mig en vettig lunch. Sen kör
jag nog in till stan och börjar hetsa lite med Maria.




Imorgonkväll blir det födelsedagsfirande uppe hos kusin Ralf och Emma. På lördag blir det lite
födelsedagsfest inne i stan, dock ingen dricka för mig. All in nu som sagt! Spännande att se vad
som händer med kroppen med både rätt mat, träning och uppehåll från alkoholen..
Tror det kan göra en del.

Nej nu måste jag springa och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0