00:22

Halloj! Ligger i sängen och ska försöka sova lite. Det trådlösa på den bärbara datorn är kasst så datorn funkar inte. Kaoz! Ikväll var det sista övningen för min del med kören, innan den 16 då. Resterande körmedlemmar ska träffas på måndag för ett sista rep men då är jag i Göteborg så det går inte. Sen är det snart dax! Vi kommer vinna allt! Det ska bli fruktansvärt roligt! Imorgon har jag sånglektion igen. Fick läxa.. Känns sådär med den... Bokade biljetten upp till Göteborg idag också. På fredag klockan elva drar jag! Åh vad det ska bli roligt! Hoppas Alvaro står ut med mig alla dagar.. Nu ska jag somna. Ska köra mamma till jobbet imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0