19:53

Precis tillbaka i lägenheten efter att ha varit och solat. Man får ju ändå har lite färg i huvudet om
man ändå ska stå på scen på lördag!

Sov ett par timmar innan också efter att jag kommit tillbaka från dagens projekt.
Nu till alla som undrar:

Jag har varit på en audition till idag. Det är anledningen att jag ville stanna så länge i Göteborg.
Audition för ett jobb som musikal och showartist på en båt i Oslo. Dagen började med dansen
och redan där var jag körd!

Mer än så behöver jag knappt säga. Jag hade hoppats mycket på detta men så här i efterhand
undrar jag vad jag trodde egentligen..
Men jag tar detta med mig, nu är jag en erfarenhet till rikare. Sträcker på mig och känner mig
otroligt duktig och modig som faktiskt vågade göra en sån här sak. Och ord från mamma värmer:

Gumman, försök att se detta som en erfarenhet.
Det är supermodigt att bara åka iväg ensam och
testa något sådant! Är man så modig väntar
garanterat något annat bakom knuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0