2011-04-06

Äntligen har vi fått ett nytt mobilt bredband och datorn funkar igen!
Kaos att bara skriva på Iphonen. Inga stycken eller bilder kan kan lägga in.

Idag var jag hos Linda i Knislinge och sjöng lite. Det gick bra såklart. Hon hjälper till med
så mycket. Hur hade jag låtit om jag inte fått hjälp av henne? Hon bad mig om en tjänst
idag också. Skriva ett omdöme vad jag tycker om lektionerna. Det hjälper jag gärna till
med!

Imorgon åker jag och min kära far till Lund. Jag ska träffa kirurgen och röntgas inför
operationen den 4 maj. Sen blir det hem och packa inför min lilla vistelse i Göteborg.
Har fortfarande inte bestämt vad jag ska sjunga på idolaudition. Stört! Tacksam för förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0