2011-04-15

Godkväll!

Skrev ett inlägg här för ett par timmar sen men jag loggades ut. Då blir man lite småsur.
Får försöka sammanfatta lite. Igårkväll åkte jag till min lilla Alicia och mös. Hon lagade
god mat till oss. Sen ringde Maran och kände sig ensam så vi åkte in till stan och kvällen
slutade åter igen med oss tre i Marias 120 säng. Konstigt nog så sover jag förvånansvärt
bra ändå. 

Ikväll blir det lugnt med familjen så jag är pigg inför morgondagen. Äntligen är det dags
för musikslaget. Som man har väntat på denna dagen och imorgon är det äntligen dags!
Ska in till stan imorgon redan vid ett och bli sminkad av Fia. Spännande.

Det stora körslaget närmar sig och på måndagskvällen var det Roger Liljenbergs kör som vässade formen på T4-skolan. Foto: Rune Gomér
                                                     Heja oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0