2011-04-19

Godafton!

Åter en härlig dag. Jag jobbade till ett sen körde jag snabbt hem, slängde av mig kläderna
och intog en plats ute på alltanen och rörde mig inte ur fläcken förren pappa ringde vid fem
och ville bli hämtad på jobbet.

Imorgon har jag inget jobb och jag hoppas innerligt på lika bra väder som idag. Då ska jag
ner och lägga mig på alltanen så tidigt som möjligt.
På torsdag jobbar jag natt. Sen är det helt plötsligt påsk! Och snart är det helt plötsligt maj
månad. Jag fattar inget. Den 4 maj ska jag opereras. Det ser jag inte fram emot ett dugg!

Jag känner att jag behöver något att se fram emot!
Jag behöver projekt tillsammans med min kör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0