22:10 @ work

Vilken dag det har varit! Så skönt väder! Det var ju lätt 25 grader där mitt på dagen! Jag och Alice låg och stekte ute på alltanen från tio till typ fyra i eftermiddags! Det var så skönt! Nu sitter jag på jobbet. Fy skäms på mig för att jag bloggar men det är lugnt för tillfället och jag kände att jag var tvungen att slänga upp ett inlägg lite snabbt! Imorgon förmiddag åker jag upp till Glommen! Ska träffa mormor och morfar och mina härliga kusiner! Hoppas på bra väder där. Har bestämt mig för att premiärbada i havet ifall solen är framme. Gott! Känns som det blir en lång natt.. Ha det gott allihopa och en glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli mysigt!

Då är vi två, ska nog ta ett premiärdopp jag med!;)

kram justine

2011-04-21 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0