22:36

Godkväll! Strax efter att jag publicerat mitt inlägg i middags ringde pappa och berättade att skattepengarna har kommit! Det sägs att det är fult att prata om pengar och att man inte ska göra det men jag ska få så mycket tillbaka! Jag började nästan gråta så glad jag blev! En riktigt härlig dag har jag haft i Göteborg i alla fall. Stack hem till Elin och drack lite vin på hennes alltan. Sen tog vi en lång promenad i solen genom slottsskogen bland alla djuren och sen satte vi oss och käka as god pizza! Riktigt härlig eftermiddag och kväll. Nu tänkte jag faktiskt försöka sova så jag är pigg till imorgon. Jag anar att en förkylning är på g... Stick helt seriöst! Det är verkligen inte läge! Hoppas att jag känner mig bättre imorgon när jag fått sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0