Det är inte vad jag vill.

Godkväll!

Precis hemkommen från jobbet. Delad tur. 7-20:30. Det är galet! Jobbade med Daniel ikväll dock
och då går allt rätt så mycket lättare. Vi har samma slappa sätt och samma dåliga humor så det
blir tillochmed kul att jobba.
Sista sommaren inom vården sen ska jag vidare..

Igårkväll kom jag på att mitt liv varit rätt tråkigt alldeles för länge så jag åkte in till Fia och mös
med henne och Sara. Vi kollade baksmällan och skrattade. Det var för längesen jag träffade de!

Öste rätt så bra på Jennys gitarr igår också. Rättaresagt från typ 12 på dagen till 19 på kvällen.
Var rätt slut i huvudet efter det men den är så rolig att spela på! Och jag vet inte vad jag ska
sjunga på idolaudition!

Fantastiskt att veta att man har en liten weekend i Göteborg framför sig. Varenda liten dag
utanför Hässleholm är värt precis hur mycket som helst! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0