Idol

Shit! All väntan slapp jag. Fattar inte riktigt hur detta gick till men allt är färdigt! Jag har varit inne och sjungt och tillochmed kommit hem tillbaka till Alvaro. I alla fall, det gick inte detta året heller. Sången gick bättre men omdömet var i princip samma som förra året - du sjunger bra, fortsätt med det. Konkurrensen är stenhård och tyvärr så tar ditt äventyr slut här i år också. FAN! Vad är felet? Ska det vara så jävla svårt att få ett ja? Det kändes jättebra. Stort tack till en Mia som vann 15 min med sångpedagog och fick glida före hela auditionkön och tog mig med sig! Det var en fantastisk känsla att lämna kön och gå förbi alla som jublade. Det blev inte en sån lång dag som jag trott. Skönt. Och tusen tack än en gång till Mia som lät mig följa med trots att vi inte pratat mycket med varandra. Det lönar sig att vara ensam i kön kanske.. Nu ska jag tagga ner och smälta detta lite och sen hoppas jag på ös ikväll! Tack för idol 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0