Jag tror att jag är färdig!

Jag och mina listor! Hur svårt är det att bara packa det som behövs? Helt omöjligt om man heter Louise Pettersson antagligen. Ligger och stirrar på väskan som är överfull (som vanligt) och hoppas att jag fått med allt. Audition skojar man inte med! Det är mycket som ska stämma. Både smink, kläder, skor och smycken. Har fått med det i alla fall! Låtvalet är fortfarande oklart. Helt sjukt egentligen! Vad jag än väljer så måste det vara någon som jag redan kan. Hur mycket tid har jag på mig för att öva in en helt ny text liksom? Ingen! Imorgon vid den här tiden hoppas jag att jag sover gott så jag orkar upp i tid på lördag. Jag vet vad som väntar och det gäller att vara utvilad och redo! Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Tar bussen in till stan imorgon kl nio. Tåget mot Göteborg går kl elva. Skönt att komma härifrån ett litet tag och träffa massa härligt GC folk. Liten checklista inför imorgon/lördag Pass Pengar Headset Russin Banan Vatten Ciao!

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh jag åker typ också om två timmar nu, så jävla skönt att komma iväg.

vet dock inte heller vad jag ska sjunga för jag har blivit jätte hes :c

får bestämma mig precis innan jag sticker till idolkön eller något...

får la se om man får syn på varandra :)

annars önskar jag dig lycka till!

2011-04-08 @ 07:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0