Måndag 13:30

Goddag! Jag får lite panik när jag glömmer blogga på några dagar! Inte för att det händer så mycket spännande i mitt liv (eller?) men man vill ändå skriva av sig. I lördagskväll stack jag in till stan och umgicks med lite folk, sen körde jag hem för jag tappade taggen. Igår förmiddag stekte jag mitt feta as uppe hos Sara tillsammans med henne och Fia. På kvällen stack hela familjen upp till Raffe och Emma och grillade och hade det gott. Tog en liten snabb sväng in till stan efter det också.. Ja det är i princip det som har hänt. Riktigt fett! Nu ligger jag och sträcker ut mig i en soffa på jobbet. Jag har rast! Efter jobbet ska jag umgås lite med mina änglar Maria och Alicia. Påsken fuckar min hjärna lite. Jag var helt övertygad om att det var söndag när jag vaknade imorse men så är det måndag. Stört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0