Och vinnarna är XL bygg!!

Godmiddag!

Precis tagit en dusch och nu ligger jag i soffan och njuter av vinsten igårkväll. Vilken kväll alltså!
Vi var utan tvekan bäst och det säger jag inte för jag är med i vinnarkören utan för det är rent
faktum och för att många i publiken sa det. Och sen att vi vann var ju bara en jäkla härlig bonus!
Det var så roligt igår, båda låtarna gick himla bra! Stå på scen är fan det bästa som finns!

Nu väntar middag med kören och sen förhoppningsvis lite mer framträdande. Det är inte slut här.
Man har träffat så många nya härliga personligheter och de vill man fortsätta umgås och sjunga med.
Tack alla för igår! Tack Jörn för att du hjälpte oss med stämmorna och tack Roger för din grymma
insats som körledare!

Slänger upp ett par bilder!


Jag och Marie


When love takes over


Vi har bara varandra. Flummigt med fruktansvärt kul!


Alla körer framförde när en flicka talar skånska tillsammans med Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0