Söndag

Goddag!

Har precis ätit lite middag med Alvaro som hans mamma har lagat. Sjukt god mat!
Han åkte ner till stan en vända, jag tar det lite lugnt.
Jag är så otroligt trött i hela kroppen! Inte så kontigt ändå kanske. Det var en rätt
lång dag igår. Kom på att jag var nästan upp i 24 tim. Jag har hunnit smälta idol får
jag säga, men blir ändå arg när jag tänker på det.
Kan man öva sig till att få "Det där lilla extra"? I sådana fall vill jag lära mig nu!

Det blev bra ös igår i alla fall. Hemma hos Alvaros kompis Elin. Det blev kärt
återseende med lite folk från Gran Canaria och bra musik och dricka. Efter det drog
vi ut. Härligt med utgång någon annanstans. Jag gillar Göteborg som fan!

Ikväll händer det inte mycket. Vi ska kolla Jackass tre typ. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0