Tell the world im coming home

Godkväll!

Borta bra men hemma bäst? Bäst vet jag inte riktigt men det är ju alltid skönt och komma hem
efter att man varit borta ett tag. Tusen tack till Alvaro och hans mamma för mat och logi dessa
dagar! Och alla Alvaros vänner för trevligt umgänge och festligheter. Slänger kanske upp lite
bilder från dessa dagar senare.
Känns lite deppigt att komma hem till Skåne helt tomhänt. Guldbiljett vs 12 månaders kontrakt?
I alla fall något av det. Men inget blev det. Det är inte något att göra åt. Det är himla tur att man
har Lördag att se fram emot. Tacka gud för Musikslaget! Tacka gud för att ha roliga grejer att se
fram emot! Nu ska jag börja min jakt på olika auditions och projekt så jag håller mig lite
sysselsatt vad gäller det här med musiken.

Snart blir det Big Brother sen bingen skulle jag tro. Imorgon blir det lite rutiner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0